Skuteczność storytellingu.

W zeszłym tygodniu 24.05.2017 miałam przyjemność uczestniczyć w Dolnośląskim Forum HR, które odbywało się we Wrocławiu.

Usłyszałam historię Pani Dyrektor pewnej korporacji, która opowiadała co sprawiło, że osiągnęła pozycję na której obecnie się znajduje. Były to – 2 SŁOWA.

Jeszcze kilkanaście miesięcy temu zaczynała dopiero swoją karierę w sprzedaży. Nie ukrywała, że szło jej raczej marnie. W pierwszym tygodniu nie sprzedała nic, z zazdrością spoglądając na kolegę
Zbyszka – który wydawało się bez większego wysiłku podwoił założony wynik. Po miesiącu jej sprzedaż było tylko na poziomie wystarczającym żeby jej nie zwolnić, ale w żadnym stopniu nie zadowalała ani jej, ani bezpośrednich przełożonych. Kolega Zbyszek natomiast został sprzedawcą miesiąca. Kiedy sytuacja powtórzyła się na koniec kwartału podsumowującego wyniki, postanowiła zapytać Zbyszka, jaki jest jego sekret. Sytuacja nadarzyła się w piątkowe popołudniu, kiedy koledzy z działu sprzedaży już wyszli i zostali sami w biurze podeszła do Zbyszka i powiedziała: „Słuchaj Zbychu, mam do Ciebie pytanie, widzisz że niezbyt dobrze sobie radzę, a Ty sprzedajesz wszystko bez najmniejszego wysiłku, pomóż mi i podpowiedz jak się mogę tego nauczyć?”.

Spodziewała się, że dostanie jakiś liczący kilkadziesiąt stron poradnik sprzedaży lub nazwę kursu. Zbyszek natomiast odpowiedział: „Wiesz Malwina, lubię Cię więc zdradzę acheter du cialis en ligne Ci mój sekret, są nim 2 słowa: – SIŁA UMYSŁU”.

Here is a collection of places you can buy bitcoin online right now.